~ Gadis Simple ~
sweet owner




Diaries Owner Linkies

assalamualaikum..i'm farah hazwany..taken by amirul hassan..18-to-be..^.^


bidooo bidoo bidoo!



Credits!

basecode: Farah Hazwany
Edit by: FH
Re-Edited By: Anak Hamid
Others: M A H <>


ingin berubah..:)

assalamualaikum...

hye...

allah memberi kita ujian tanda allah sayang kepada kita...pelbagai dugaan yang saya tempuhi...alhamdulillah saya sedar lebih awal...syukur alhamdulillah...

k la...dalam usaha untuk menjadi insan yang lebih baik...macam2 dugaan yang perlu kita tempuhi...dengan itu dapat buktikan sekuat mana kita boleh menempuhi dugaan tersebut..adakalanya...saya terfikir kenapa saya tak nak masuk sekolah tahfis atau pondok atau sekolah yang berkaitan agama..kan mudah untuk saya berubah..tapi ada hikmah nya..kn..?


mudah-mudahan saya diberikan hidayah untuk berubah..aminnnn..tahun ni lebih fokus kepada belajar,aktif koko,and belajar...sebab da nak amik Sijil Pelajaran Malaysia(SPM)...takut nya...and tahun nie last saya menjadi pelajar sekolah...jadi time nie la nk tegor2,gurau2 ngan cikgu2..syok nya...nanti da habis mesti rindu...kn...hope menjadi insan yang lebih baik...aminnn..





jom belajar....!

hehe...k la...2 je...papai...assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatu..
;)